2015年4月9日 星期四

momo心聲...毛爸失常?

201549(星期四)



傍晚由於毛爸卦住瞓覺唔陪我我自己走咗入書房玩仲發現一件毛爸叫佢做「手指」嘅野,我擔咗出廳玩我估呢樣野應該係好好玩。

家規講明除咗玩具其他所有物件都唔可以擔嚟玩今次毛爸除咗冇鬧我之外仲有得獎勵毛爸痴咗?


毛毛:毛爸係唔係要罰我呀?我亂咁擔野玩...

毛爸:唔會...你好叻...幫我揾番隻手指...


毛毛:呢樣野咁重要嘅咩?


2 則留言:

  1. 毛毛真係叻,尋寶專家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻USB係3個月前唔見咗...入面係大板旅行啲相同日誌,毛毛揾番...要讚..

      刪除