2015年4月26日 星期日

令人憂心嘅毛毛...擔心嘅事一樣接一樣

2015年4月27日(星期一)


噚晚毛媽親子時間發現毛毛右後腳掌損晒又紅晒,毛毛呢種腳掌損傷情況雖然周不時會發生⋯但今次傷勢比以往大...令我擔心...

曾經問過醫生⋯醫生講:如果狗狗日日外出散步、尿尿、便便⋯呢種磨損腳掌傷係好普遍,因為狗狗便便完會用對後腳擦地下⋯經常會磨傷腳掌,家長無需太擔心⋯當然傷勢嚴重就要帶毛毛嚟見我喇⋯


毛爸:毛毛腳掌下方傷口有一毫子咁大...


毛毛:毛爸我又要帶喇叭頸圈喇,你又失職喇...如果有肉乾獎勵我....

我...會考慮...唔告發你...識做啦毛爸...

沒有留言:

張貼留言