2014年9月2日 星期二

毛毛心聲…猛打「乞痴」呀!

2014年9月2日(星期二)
 
 
上星期日早毛爸帶咗毛媽同我去海邊散步⋯雖然我哋嚟過好多次⋯但每次都覺得興奮開心,原因係每次都有毛爸毛媽一齊陪玩。

嗰朝由於毛媽有意見冇得行沙灘同玩水⋯但我都好滿足,媽咪幫我哋影咗好多相,不過好奇怪當我行過啲好高嘅草⋯就開始打「乞痴」⋯仲一直打到返嚟屋企⋯真係發癲。

 
毛毛:毛爸抱住我影完相之後...就猛打「乞痴」...奇怪...花粉症?
 
毛爸:小朋友識乜嘢丫?

 
毛毛:嗰啲草有好多花仔...好靚...

 
毛毛:嘩~行咗好遠呀....爽呀...坐陣先...

 
毛毛:今朝雖然水退媽咪都唔準我行海灘...

 
毛毛:毛爸話我百厭所以...冇得玩水...

 
毛毛:咁...唯有跟住媽咪行...同猛打「乞痴」...

 

2 則留言:

  1. 行沙灘唔係要全過行草叢咩?唔怕有蚤同牛蜱

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為海邊好多垃圾⋯我地唔敢再俾毛毛行草叢⋯只係行過旁邊⋯

      刪除