2012年10月21日 星期日

Coffee : 我去舅父屋企渡假呀~



20121021(星期日)


阿妹一早就打電話過嚟,要我幫手照顧Coffee一日。
Coffee一嚟到屋企就同毛毛鬥咀,毛媽開始服侍Coffee…梳毛(梳咗好耐因為好多結),我幫Coffee修毛眼仔、手仔、腳仔、Pat Pat(修咗好耐因為啲毛好長),之後要開始煮午餐俾Coffee(Coffee唔食毛毛啲狗糧),食咗餐就午睡時間。
下晝幫
Coffee洗白白(由於啲毛又長又密要吹好耐先乾),跟住就去做運動出去行街街行完街啱啱好家長嚟接返屋企。
全套五星級服務
Coffee小朋友就勁爽啦,我就辛苦過返工。


毛爸 : Coffee好識食咖,要食紐西蘭龍脷柳、意大利貝粉、美國有機雜菜乾...
coffee : 嘩~舅父親自落廚...正,我行運喇...




毛爸 : 一擺低食晒就知Coffee係幾咁鍾意食...迫住我要分兩次咁俾佢食...
Coffee : 唔好意思呀毛少...我食先喇、噢~好食到冇朋友呀~

沒有留言:

張貼留言