2012年10月5日 星期五

傻得可愛嘅毛毛

2012105(星期五)


旅行返咗嚟都己經一個星期發覺毛毛嘅行為都有啲改變,變得好貪玩,由其係玩執波波(可能我地旅行期間工人冇同毛毛玩過),宜家毛毛最鍾意同毛媽玩(因為毛毛多數係勝利者)
變得紐計,同佢梳毛佢會咬人
(可能工人用錯方法),除咗我之外連毛媽都咬。
變得更痴身,毛毛呢幾晚平均每晚
3次走嚟床邊Lam醒我,佢好似要確定我喺度先肯去瞓(工人都有講我地旅行期間既夜晚毛毛會出廳揾我地)…毛毛小朋友真係反應直接….




毛毛 : 我一晚巡3次係你哋做成咖...我唔睇實啲...容乜易你哋又玩失蹤咖...
毛爸 : 毛少你真係傻傻更更喇...慘...我以後冇覺好瞓喇....

沒有留言:

張貼留言