2010年6月5日 星期六

毛毛心聲...帶住喇叭過日子

2010年6月7日(星期日)


醫生話我腳仔皮膚病係真菌喎...開左一個星期嘅藥(有洗傷口、搽、食幾種)...要返去覆診...


洗傷口嘅藥...氣味勁嗅要浸洗傷口仲要捽3分鐘(狗都癲)...


搽嘅藥...搽左都冇乜感覺 , 之後就要帶住喇叭(好慘咖)...


食嘅藥...毛媽擺落啲狗糧度我食左都唔知(唔知好唔好味呢)...


毛媽勁擔心啲真菌生晒我全身...到時真係改名做 "甩毛飛"喇(我都好騖)...


由於咁...呢排要帶喇叭頸圈,其實都有好處咖...我吠起上黎大聲好多咖...



毛毛 : 毛爸毛媽你地唔使擔心咖...帶住喇叭吠起上黎勁好多咖...


毛爸 : 乖啦...傻仔....


沒有留言:

張貼留言