2009年12月18日 星期五

毛毛心聲...同學會

2009年12月17日 (星期四)


前日毛媽已經同我講17/12去參加由Sunny Sir親自主持嘅同學會,到時會見到大師兄、三師兄...聽講阿Sir會介紹啲新同學仔俾我地識,好心急呀...


終於等到毛爸毛媽喺香港趕返黎帶我去同學會,去到嗰陣大師兄已經到左。仲有兩個新同學,係六師妹豆豆...係隻歌基、仲有七師妹冬冬...係隻朱古力色嘅貴婦,今日啱啱畢業領証書。跟住三師兄就出現喇...


今次好特別,所有同學仔都要坐定定唔可以失禮阿Sir架。


毛媽帶左啲牛肋骨派俾啲同學仔做見面禮,毛爸就攞晒我啲小食請同學仔食。


到戲肉喇...就係Sunny Sir派禮物,個個同學仔都有兩份架,阿Sir仲請晒我地啲家長食飯,阿Sir真好人...



毛毛 : 佢地就係我啲同學...啱啱食緊見面禮...牛肋骨



毛毛 : 七師妹冬冬好斯文靚女...聽講佢好惡...係唔係睇唔出呢...



毛毛 : 佢係六師妹豆豆...佢好怕醜架...成晚都擰轉面唔望我地...



毛毛 : 師兄荳B一黎到就好熱情咁同豆豆打招呼...因為佢地係同種所以特別 "夾"...



毛毛 : 我就坐左成晚...好彩阿Sir話我乖...



大師兄 : 你地班野乖啲聽話啲...唔好陀衰Sunny Sir呀...



  • 留言者: Mobear
  • Email: morrisamkl@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-12-20 22:10:00
點解要札實個口呀?
[版主回覆12/21/2009 00:05:00]呢種叫 "咀帶" ,係一種training tool,原理同馬嘅韁繩一樣,有好多優點架。英文叫Head Halter,你可以google一下。我地個trainer個blog都有講呢種 "咀帶" :
http://hk.myblog.yahoo.com/sunnydogtraining/article?mid=352

沒有留言:

張貼留言