2009年12月18日 星期五

過江

2009年12月17日(星期四)


今日太太約左去香港check眼,係每年例行檢查,一早我就同太太出發...


今次亦都順便陪太太行街散心,我地喺時代廣場買野同食野。


我地去到廣場...嘩...人山人海,原來係 "幾米" 作品展,我地黎得真合時。今次嘅作品同上次有啲唔同,今次色彩好華麗,太太見到梗係開心到飛起啦...



毛爸 : 我等左好耐先影到呢張相...最少行人



毛毛 : 嗰班樂隊係歡迎我地呀....



毛爸 : 上面有野睇喎...



...唔......好凍呀....



... 嘩......好暖呀.....



...喂...手足我地仲要頂幾耐....有排...



...唔...要睇實啲...



今日好似冇乜太陽喎...



毛爸 : 毛媽最愛....



毛爸 : 咦...佢地好似毛毛咁識爬樹喎....



吓...為兩餐...頂硬上...



...沉默是金...


沒有留言:

張貼留言