2009年12月16日 星期三

好凍呀

2009年12月16日(星期三)


由尋日開始氣溫就一直下降同落雨,尋晚毛媽都係帶毛毛落停車場兜圈散步...


今朝好大風好凍,毛毛俾風吹到耳仔都反轉,我地過左馬路又遇到我朋友隻金毛(宜家我先知佢嘅名叫小白),毛毛就衝理去兇小白(善意)...之後就一齊行...


我特登行去濠景花園地盤見嗰兩隻小唐狗,好可惜小狗狗喺地盤入面同啲地盤佬玩到好開心冇出黎,毛毛就只好坐喺大閘門口望住佢地,望左一陣我地就番屋企...


我行行吓先醒起出門嗰陣忘記整定早餐俾毛毛食...



毛毛 : 毛爸你咁大意咖...咁緊要嘅野都可以唔記得嘅...



毛毛 : 做完練習特別肚餓添...真係等到蚊都瞓囉...


 


沒有留言:

張貼留言