2009年7月27日 星期一

玖瑰苑

呢兩日...好夜先收工...冇乜時間同毛毛玩。


今朝密雲,冇乜陽光,最啱就同毛毛去公園...我地去左橋頭公園對面嘅 玫瑰苑散步,地方好清靜好大....


毛毛開心到係咁搶繩,見到個 圓球石就猛咁去推,走埋棵大樹度係咁R棵樹嘅樹幹...玩到腳仔同Pat Pat都濕晒...



毛毛 : 毛爸我講得未呀 ?...後面係一個大噴水池...唔知點解冇水噴出黎呢...



毛毛 : 左邊有條好闊嘅走廊...旁邊種滿晒樹同好靚嘅花...



毛毛 : ~唉~ 唔小心講左個 "花" 字毛爸就走左去影花...



毛毛 : 呢度係用紅色地磚鋪咖...行紅地毡呀...



毛毛 : ~嘩~好高呀...



毛爸 : 毛毛乜你識爬樹咖咩...



毛毛 : 我仲識玩雜技添...



毛毛 : 我喺度報導係咁多先...我要去玩喇...



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言