2009年7月16日 星期四

毛毛心聲...零食

自從我嗰次嘔開始...毛爸毛媽就經常嗌交...原來係因為毛爸成日獎我食零食嘅問題。


毛媽: 肥仔你唔好俾咁多肉乾、餅仔毛毛食喇,有好多化學劑咖...


毛爸: 毛毛做啱指令同乖,我先獎佢咖...


毛媽: 咁次次尿尿同便便使乜獎佢啫...


毛爸: 咪住... 究竟唔好獎零食俾毛毛定係因為啲零食有問題先...


毛爸同毛媽又嗌交喇...



毛毛: 毛爸同毛媽又嗌交喇...



毛毛: 冇眼睇...



毛毛: 以後唔知有冇零食食呢...



毛毛: 毛爸毛媽唔好再嗌交喇...不如我地自家制零食啦...我又有得食又有益



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言