2009年7月12日 星期日

美式早餐、中式午餐、台式晚餐

我同太太第一次食咁正统嘅美式早餐,太太份餐有熱香餅、特式甜乳酪、炒蛋、檸檬茶任飲,餐嘅啲份量超大….


中午我地喺大酒店嘅中餐廳食飯,食左個兩人套餐有湯、菜、蟹盒、蝦、馬拉炒麵,份量都幾多差啲食唔晒。


晚餐喺摟下嘅臺式餐廳食左個特式湯麵因為唔係好肚餓


可能日頭食得太豐富喇哈哈哈



毛爸 : 呢份係我咖...啲腸仔好好味...



毛媽 : 個碟咁大...當面盤都得喎...



毛媽 : 檸檬茶任飲...清吓腸胃先...



毛爸 : 仲有靚盤景...心情都靚啲...



毛爸 : 好味嘅小食...



毛爸 : 湯、豉油皇蝦...超好味...



毛爸 : 蟹盒、菜...其實我地已經食左一半先記得影相...



毛爸 : 碟麵好大碟...我食到有蝦膏味...好香好味


餐廳淨係得我地一枱客,我地成三點幾先食中午餐...食到咁飽...晚餐都可以唔使食...


 



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-07-13 22:58:00
碟花生影得最靓!。。。。餐餐都好丰富,搞到我想流口水~~~
[版主回覆07/13/2009 23:52:00]多謝啊...碟花生係我影架...hohoho  by 毛媽

沒有留言:

張貼留言