2017年6月24日 星期六

毛毛病情好轉...令人憂心嘅毛毛

2014623日(星期五)

毛毛病情好轉...應該係好安心,但...我完全冇呢種感覺...

一星期前⋯發覺日常清晨散歩毛毛開始唔願意行,情況惡化得好快,見過兩次醫生,做咗全面檢查⋯最後醫生加強藥效,毛毛情況有好轉。

毛毛由唔願步行、到行得好慢、由我領行、自動自覺向前行、由毛毛領行、搶繩周圍行⋯一直咁進步,令家人放下心頭大石。

但我同樣好擔心,毛毛病咗唔精神嗰陣...驚佢唔知邊度有事,到毛毛健康番百厭嗰陣...又驚佢整嚫出事...


雖然每日我都有可能遇到意想不到嘅事要面對......

我未必處理得好,但我會勇敢面對...

4 則留言: