2017年6月22日 星期四

進一步檢查...令人憂心嘅毛毛

2017622日(星期四)

毛毛昨晚覆診⋯當時我建議醫生為毛毛做進一步檢查,照x光、抽血檢驗,等咗十五分鐘⋯有結果......

毛毛驗血數據所有指標正常,照片結果正實係毛毛腰椎突出問題復發,結果需然唔太意外⋯但足以令我全家都好憂心。

毛毛第一次受傷嗰陣醫生有講過呢種病會經常復發,但今次嘅過程令我震驚⋯由毛毛只係唔願意步行...兩三日間惡化到便便、尿尿動作都有困難,我想咗好耐都唔知毛毛喺邊度、幾時、唔知點樣受傷⋯防不勝防,家人都唔知點樣針對呢種病喺毛毛身上再度出現⋯感到無奈,可怕。


等檢驗報告...焦急...又擔心...


腰椎問題...舊病復發...

4 則留言:

  1. 之前mocha都係咁,醫生話唔可以做劇烈運動,無玩波波啦! 咁毛毛食藥ok? 若要做手術,睇多個醫生好d

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時毛毛食藥令病况一路好轉...星期日仲要覆診,現時毛毛停左長程散步同玩玩具,家人對毛毛各方面都细心觀察中,毛毛有你關心真係有福氣,多謝你呀!老友

      刪除
    2. 食藥可以, 咁就好啦! 係啦, 停一排休息下先, 毛毛咁得意, 係人都鍾意啦!

      祝毛毛早日康復呀

      刪除