2017年3月13日 星期一

毛毛挑起衝突

2017年3月13日(星期一)


話說⋯今日傍晚帶毛毛落街散步,行經一條黑巷⋯我目測只係一條巷仔,但毛毛好似見到有嘢咁...激動哋狂吠,起初我只係覺得奇怪⋯拉住毛毛慢慢走開...一剎那,巷內某處走出4隻大唐狗(3黑1白)兇神惡煞⋯衝著毛毛方向跑過來,而毛毛亦勇猛迎戰,我即時抱起毛毛步行離開(毛毛唔甘心搏命爭扎繼續狂吠),令現場環境大轉變⋯我變成4狗嘅目標⋯窮追不捨,當時但我唔知點解會有咁嘅反應⋯我企定、另轉面、望住群狗狗目露兇光、攞起水壺⋯⋯啲狗狗就冇再追我。


毛爸:可能毛毛行為過火引起衝突...

但毛毛不失為勇敢嘅小朋友...

沒有留言:

張貼留言