2016年12月29日 星期四

2016年難忘記的⋯⋯

2016年12月29日(星期四)


時間飛逝2016年好快就會成為過去,好多難忘的⋯⋯

毛毛九月份一而再再而三咁腰椎受傷。
為咗毛毛康復同改變行為習慣家人忙咗两個月...

一年內 "十月之星 "兩次(十月、十一月)一齊去旅行。
期待咗一年真係感恩同開心...

小孫女QQ喺我屋企食晚飯後就勁嘔吐...嚴重腸胃炎...仲入醫院住咗三日。
屋企一家人擔心咗一個禮拜,唔敢問阿女QQ情況,怕...增加阿女嘅精神壓力...

單車操練創咗最勤力嘅一年,更到臺灣踩單車(三月份由好朋友安排及領航,鳴謝)。
勤力還勤力但...仲未達標...

今年做義工(攝影師、音響師、物流)嘅次數同時數都破紀錄嘅多。
影到自己都唔知影過幾多張,更驚喜嘅係 "中心 "將我影嘅相放上 "中心 "網頁...缘

2017年好快就到...我祝願各位嚟緊呢一年 "難忘記的 "全部都係好開心嘅事...

祝各位快年快樂...


毛毛,你要叻啲,唔好再受傷喇...


十月之星,今年係結缘嘅一年...我好貪心...希望年年有今日...


QQ:阿公,你煮咗啲乜野俾我食呀?我...好肚痛呀...



幫 "中心 "做義工攝影師( 做影相佬)係我強項...


繰練雖然超勤力,但...離目標仲差好遠...










沒有留言:

張貼留言