2016年9月21日 星期三

令人憂心嘅毛毛...緊急狀態

2016年10月21日(星期三)


今日好晚先放工⋯一反到屋企只見毛毛日訓喺地板咕𠱸冇過來大門口歡迎我,工人就講:Sir,毛毛好唔精神,使唔使帶佢睇醫生?

我幫毛毛裝好身帶佢出街散步,毛毛行得慢便便同尿尿都好似好辛苦⋯用唔到力咁,全身打冷顫,返到屋企食餐嗰陣仲單起一隻後腳。

最後決定⋯即時帶毛毛去寵物醫院,由於醫院就嚟關門我只好抱著毛毛競步15分鐘內到達醫院⋯⋯


毛毛單起一隻腳全打冷顫咁食餐...我都係第一次見...痛心

2 則留言:

  1. 全身打冷震係表示佢好痛好痛 , 上次咕碌整親條腰骨又係咁 , 好彩我發現得早 , 即刻同佢去睇醫生 , 食咗一星期藥就好返呢 , 你哋真係要好好睇住毛毛 , 唔好比佢跳同行樓梯 , 仲有如果食咗藥都唔好就要即刻去覆診 , 唔好拖呢 , 祝毛毛早日康復~!!

    回覆刪除
  2. 毛毛呢個小朋友坐唔定,搞到病况時好時壞...令家人擔心。有心喇,多謝關心毛毛。

    回覆刪除