2016年3月9日 星期三

單車日誌...台北單車徑

2016年3月9日(星期三)


3月6日(星期日) 7:30 陽光普照 微風某路段逆風 氣溫20度

今次台北旅遊最期待嘅係⋯好朋友Matt為我安排嘅"踩單車郊遊"由台北捷運「市政府站」做起點上橋進入單車徑開始一直踩到近淡水嘅「巴里」,在熱鬧嘅岸邊食店稍作休息食餐補充體力⋯再上路踩回起點⋯全程約 56公里⋯花四個多小時完成。

單車徑沿途路面平坦(有幾段路係剛剛建好的),風景優美,路上有衞生間、補給站、小食店⋯,單車徑完善嘅配套,就算留連一日也不必擔心體力問題。

十分感謝Matt為我領航,更多謝Matt特別放慢車速就我及包容我全程不定時停車影相。

今次踩單車郊遊非常完滿,好期待下次⋯


台北單車徑闊大平坦的路面非常好騎...


其中一段路要踩上橋...


風景美麗又熱鬧的「巴里」


半程路...28.55公里


食店休息站十分熱鬧...騎士們敘舊談天的地方...


我每次停車影相...Matt都等我拍照完成才一齊上路...


令我印象深刻的地方...狗狗公園


騎上公路...路面交通十分煩忙...體會到險象環生...自己的車技不濟...

很享受今次寶貴的乘騎經驗...多謝Matt,感激。



沒有留言:

張貼留言