2016年3月8日 星期二

不一樣的台北旅遊

2016年3月8日(星期二)


每年總會有一、兩次到臺灣旅遊,目的係陪家人散心、茶葉、氣槍同單車部件、食物、風景⋯近年多咗探朋友。

今次好多謝台北嘅好朋友FION、MATT出動全家為我哋安排遊覽景點(賞櫻MATT專車接送)及單車暢遊(由MATT親自領路)午、晚飯。

今次不一樣嘅台北旅遊令我哋非常䁔心同開心⋯十分多謝FION、MATT一家嘅熱情招待⋯感謝⋯感動。


台北...西門町


三芝


路邊的小花


新北市淺水灣


呢位開心嘅小朋友有極強嘅感染力...佢嘅笑聲令我忘憂


風力發電站


我哋晚飯嘅地方小魚村


令我熱血沸騰單車徑...

MATT、FION識到你哋係我嘅榮幸...多謝你哋。

2 則留言:

  1. 多謝小月讚,個小朋友係朋友嘅囡囡,佢除咗個樣甜之外仲非常活潑⋯十分可愛。

    回覆刪除