2015年11月15日 星期日

單車日誌...吃力的早上

2015年11月15日(星期日)5 :30 密雲 強風 27度


凌晨五點⋯今朝起床有驚喜⋯毛毛好快就跟住我出大聽,睇嚟毛毛狀態唔錯⋯但佢只係跳上梳化望住我做野,一直到我推架單車出門口⋯毛毛冇郁過⋯雖然係咁⋯已經令我非常高興。

今朝天色好灰空氣好濕又有強風,涼風唔會令身體過熱⋯但強風、濕空氣令爬斜坡同平踩平都非常索氣又吃力,雙手發麻情況繼續出現令我憂慮⋯係一個辛苦嘅早上⋯


毛爸:天色好灰又好辛苦...感覺令人情緒傷感...


毛爸:毛毛呢個表情...令我忘掉所有傷感...原來毛毛一直喺度等我返歸...

毛毛:毛爸,我等著你回來(國語),但我好眼瞓...瞓住等...


4 則留言:

  1. 毛毛, 你要加油快d 好返!

    回覆刪除
  2. 毛毛要 keep 住加油呀~!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌小朋友,多謝你咁關心毛毛,毛毛己經完全康復,多謝你呀!你都努力加油呀!毛家一定撐硬你。

      刪除