2015年11月11日 星期三

令人憂心嘅毛毛...寵物診所中午先開診

2015年11月11日(星期三)


毛媽見毛毛表現失常⋯即時請假帶毛毛見醫生,打電話去寵物診所卦號⋯但幾乎好多診所都冇人聽電話,最後打通要約到下午四點半先有得見醫生。

經醫生幫毛毛檢查肚、腸胃、腳仔、腰部⋯結果確診腰椎部分出事。

醫生長細了解毛毛每日生活情況後指出⋯毛毛極有可能經常企、跳、急停同家長抱毛毛姿勢唔正確以至令腰部出事。

醫生開咗止痛藥俾毛毛⋯腰部仲需要熱敷...手尾長...


毛爸:毛毛小朋友見到啲藥己經冇晒心情,又唔準企又唔準跳...唉...

6 則留言:

  1. 毛毛…忍下唔好笑同企先啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛以前一到我地食飯時間就會企喺枱邊等執死雞,可能習慣咗⋯即時要改都幾難咖😓

      刪除
  2. 我同事隻金毛狗係跳sofa 出事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽過好多朋友講...最嚴重嘅過案要做手術...我哋好擔心毛毛...

      刪除
  3. 如果腰椎有事 , 真係要好小心照料毛毛 , 唔好比毛毛跳同企 , 唔係手尾真係好長呢 , 毛毛要加油呀))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生建議我哋話以後要改變毛毛嘅行動習慣。多謝你支持,有心。

      刪除