2015年5月9日 星期六

嬲怒嘅阿伯

2015年5月8日(星期五)

今朝行經天橋低由於修路⋯路邊加咗圍欄⋯只能緊緊讓兩個人通過,毛毛就喺通道中間便便⋯當指令毛毛坐好我執緊便便嘅時候⋯有位阿伯一手拎著麵包一手拎著報紙擦身咁行過,毛毛就突然狂吠阿伯,我除咗拉實毛毛之外即時向阿伯道歉,雖然冇任何身體或物件上接觸⋯阿伯就十分嬲怒及不滿。

實情係阿伯行經毛毛嘅時候雙手擺動姿勢好似想用報紙打毛毛⋯所以毛毛本能反應「還擊」,阿伯你原諒毛毛啦,大家吾會啫。


毛毛:我無心咖,係阿伯想用報紙打我...我係自我保護反應咋...咁都有錯?

毛爸:吾會啫...唔使咁大反應嘅毛毛...

沒有留言:

張貼留言