2015年5月9日 星期六

毛毛心聲...媽媽 I love you!

2015年5月10日(星期日)


今日係「母親節」⋯祝毛媽同全世界嘅媽咪「母親節」快樂。

講開又講⋯媽咪經常都搞我手仔腳仔同耳仔(毛媽係幫毛毛檢查同清潔)令我十分不滿⋯我會狐叫甚至咬媽咪,但媽咪只會大聲鬧我唔乖之外⋯依然咁愛我...

我搗蛋嘅行為係我自然反應同本性⋯請妳原諒我,媽咪我愛妳⋯母親節快樂!


毛爸:毛仔,我哋夾份買嘅禮物...你估毛媽鍾唔鍾意丫?

毛毛:包到咁靚應該OK卦...我已經用晒啲零用錢...好彩有你包底啫...


毛毛:毛媽,小小意思...母親節快樂!

2 則留言:

  1. 毛毛同毛爸好sweet,毛媽一定好感動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一度Ok啦,毛家祝LDFung母親節快樂⋯

      刪除