2011年2月10日 星期四

令人感動嘅來電

2011年2月10日(星期四)


尋日做左一單好戟手嘅柯打...部42寸LCD電視要掛牆 , 要掛到6尺咁高而且天線位喺格離牆 , 真係少啲經驗都死..

當我埋頭苦幹嘅時候...電話響...

麗珠契媽來電 : Peter你今日使唔使返工呀 ?

 Peter : 今日要返工...我要出外勤喎...

契媽 : 我擺低啲野喺你門市俾你得唔得 ? 係封利是同盒朱古力...係俾咖...你又唔喺度...。

原來契媽特登出門市派利是俾我咖 , 呢個來電真係令我感動又開心...多謝麗珠契媽...



Peter : 契媽俾我嘅大利是...


沒有留言:

張貼留言