2011年2月4日 星期五

我第一次學整蛋糕(香蕉磅蛋糕)

2011年2月5日(星期六)


今日我要去舅父度跟舅母學整蛋糕 , 舅父朝早黎接我去食野跟住就返屋企學整蛋糕...


今次係學做香蕉磅蛋糕 , 原來有好多材料、器材要準備咖 , 仲有好多步驟...我負責用叉壓爛啲香蕉同篩麵粉...之後放入預熱焗爐 , 過左一陣就睇住焗爐入面嘅蛋糕一路升高 , 仲好香呀 , 好神奇...。


今次跟舅母學整蛋糕好開心 , 舅母話下次教我整鬆餅....



銅銅 : 呢個係我第一個作品...



銅銅 : 好忙呀~



銅銅 : 睇住佢脹大好神奇呀...



銅銅 : 今次舅母都話好成功滿意呀...



毛爸 : BB影番張相先...



銅銅 : 成功....


沒有留言:

張貼留言