2010年11月14日 星期日

Coffee發燒

2010年11月14日(星期日)


前一排上阿妹屋企...當我拍門...聽到Coffee吠左兩聲就冇左反應(平時會吠到癲) , 我入到大廳見到Coffee , 佢只係企喺度望實我 , 我行埋去抱佢都冇走開 , Coffee變得咁乖 ???


當日阿妹打電話俾我 : 阿哥Coffee有啲怪怪地...唔肯食野冇晒心機個肚仔度仲好熱添...



當晚漏夜帶Coffee去見Dr吳 , 檢查結果Coffee假懷孕發燒 , Dr吳話唔使擔心只要小心照顧Coffee好快會好番 , 醫生開左3日藥...。



Coffee小朋友唔舒服我好擔心咖...過2日我再上去睇Coffee...我一拍門...聽到Coffee吠到癲...咁...我就知到佢好番晒...


沒有留言:

張貼留言