2010年11月5日 星期五

唔好意思我遲到...

2010年11月5日(星期五)



尋日係Coffee生日 , 本來諗住早啲收工帶埋毛毛去參加Coffee會 , 但尋日啲 "柯打"做到八點先做晒 , 臨走仲有大貨到...終於做到差唔多十點先走得 , 外面又落雨又唔夠時間返屋企接毛毛...


銅銅同Coffee一定會好失望。銅銅猛打電話吹我走得未...原來阿妹留左飯俾我 , 而Coffee就等到好心急 , 因為我要幫大家影相 , 但我就遲大到要大家等(好似我係主角咁)...真係好對唔住大家....





Coffee : 舅父你得未咖...我未食飯咖...好肚餓呀....



毛爸 : Coffee個生日蛋糕好靚...成磅重咖...




毛爸 : Coffee超鍾意我送俾佢嗰隻藍色龍蝦玩具...阿妹話Coffee新屎坑喎...


沒有留言:

張貼留言