2010年10月18日 星期一

毛毛心聲...終於有得去跑草地

2010年10月17日(星期日)


今日毛爸毛媽一早就起床...整定啲早餐俾我又同我裝身...原來帶我去大草地玩。


去到梗係玩我最鍾意玩嘅執波波同喪跑啦 , 毛媽仲帶左啲我好鍾意食嘅三文魚小食獎我...


當我玩玩吓就發覺有隻狗狗望實我 , 我吠左佢幾聲...咁...就做左朋友...佢係一隻四歳大嘅西絲叫做 Isa , Isa好鍾意睇住我玩執波波同喪跑咖 , 但佢又唔敢同我玩。


到我地走嗰陣...見到 Isa個主人氣沖沖咁行過黎同毛媽講...Isa唔肯走佢好想同毛毛玩...



毛毛 : 好耐冇喺草地玩波波喇...超爽呀...爽...



Isa : 我個名叫 Isa ,你地好嗎 ?? 好高興同你地做朋友...


沒有留言:

張貼留言