2010年8月9日 星期一

毛毛心聲...同師兄佢地一齊玩

2010年8月8日(星期日)


今日星期日...不過同平時有啲唔同 , 我地朝早去左草地玩執波波之外就冇去第度。返左屋企毛爸就覺覺豬 (毛爸話佢好攰喎)...毛媽同我講傍晚會帶我去草地同師兄佢地玩。


傍晚六點幾...我地去到大草地已經見好多狗狗喺度玩(有成10隻咁多) , 好熱鬧呀...Mad Mad師兄同荳B師兄一早已經到左 , 又見番佢地喇...我有啲緊張添...



毛毛 : 毛爸整左條10米長嘅繩俾我跑草地同玩執波波...



毛毛 : 嘩~好熱呀...毛媽我要飲水...



毛爸 : 佢地三師兄弟...



毛毛 : 我同荳B師兄係最Friend咖...


沒有留言:

張貼留言