2010年3月23日 星期二

毛毛嘅狗狗朋友

201023(星期二)


星期日嗰晚我同毛媽帶住毛毛散步,行到學校附近嘅十字街口...


聽到對面街有人哎有隻灰色貴婦呀......係唔係毛毛呀...毛毛...原來係Pooh Pooh嘅家長(Pooh Pooh係隻深灰色嘅狗仔,落街要抱住唔落地咖,係少爺仔黎咖),佢地同抱住Pooh Pooh 過黎同我地打招呼...


Pooh : 毛毛好耐冇見,你好靚仔呀,對眼大又圓咕碌...


毛媽 : Pooh Pooh都好靚仔喎...


Pooh : 佢啱啱沖左涼我地接返佢...


: Pooh Pooh有女朋未呀,幾時做爸爸呀...


Pooh : 女朋友就有,做爸爸未咁快...哈哈哈。


毛毛除左吠左一聲全程都好乖坐喺度,Pooh媽猛讚毛毛...



毛毛 : 見到Pooh Pooh 真係好開心...佢啲毛就深色左而我就淺色左...


毛毛:毛爸已經喺 "飛碌" 幫我開左個Fans Page喇,有興趣嘅blog友可以去呢條link度探我:http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Momo-mao-mao/105994719428323?ref=sgm


沒有留言:

張貼留言