2010年3月31日 星期三

扭計嘅毛毛

2010331(星期三)


呢幾日同毛媽帶住毛毛出街散步 , 經過天橋毛毛行到天橋口就坐低唔行 , 就算用零食引都唔得 , 唯有抱住毛毛行上樓梯 , 上到天橋毛毛會繼續行。


毛媽 : 個衰仔宜家未行到天撟口就唔肯行喇 , 有時上到天橋都唔肯行激死


毛爸 : 係呀我都係抱住佢落到天橋底先放番低佢咋


毛媽 : 毛毛幾時變成要人抱住行咖 ? 梗係你


毛爸 : 唔係呀有時趕時間


毛媽 : 你日日都趕時間咖啦唔怪得知毛毛一行到天橋底就咁扭計啦


毛爸 : 吓...俾人砌 "生豬肉"呀,冤枉呀...



毛毛 : 毛爸終於知到乜野係俾人 "砌生豬'喇...



毛毛  : 我唔係有心笑毛爸咖...不過我真係忍唔住...



毛毛 : 我係少爺仔 黎咖, 有時都要人抱咖...


毛毛:毛爸已經喺 "飛碌" 幫我開左個Fans Page喇,有興趣嘅blog友可以去呢條link度探我:http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Momo-mao-mao/105994719428323?ref=sgm


沒有留言:

張貼留言