2008年1月10日 星期四

香港霧之旅

晨早心兒起身唱歌,我都醒左,六點半起身,裝香,出去露台企左一陣。嘩!好大霧,不過唔係好凍,大約二十度。


今早要九點鐘去做驗身、做掃瞄,做完醫生話,你個肝膽冇乜大變化,你冇事既,放心,驗血報告會送去鄭醫生度。


我搭十點九船過香港,宜家好好太陽,好暖但好大霧。船上我幫左個唔識字既婆婆填入境表,佢好多謝我〈能幫到人自己都好開心〉。


目的地銅鑼灣、旺角。午餐紫菜墨丸河,食飽就去HMV買碟,Jesse Cook "One Night at the Metropolis",冇貨要訂。買雜誌Oggi,揾左全香港報紙檔都冇〈可能唔係人睇既雜誌〉。去百老滙睇機頂盒,"O"字頭全線冇貨,去"三軍"買護耳罩又係冇貨。經過投注站買左兩張星期日開既六合彩,賣飛個姐姐叫我買張"三T",佢話中左成千萬架,我都唔識落注。


係時候要走喇,返澳門重有野做。去到碼頭先知因撞船同大霧全線停航,一直到八點才重開。我落八點,十點幾先到澳門,見好多救護車在排隊。


沒有留言:

張貼留言