2018年5月11日 星期五

母親節 2018

2018年5月13日(星期日)

今日係「母親節」。

祝天下偉大嘅媽媽...身體健康、事事順心、母親節快樂!

唔知點解細個嗰陣係咁諗...媽媽一定要煮我鍾意食嘅餸俾我食、一定要買玩具俾我玩、我返學一定要俾零用錢...咁係理所當然嘅事。

但當自己慢慢成長同有自己兒女之後...先感受到媽媽無私嘅愛心、耐性、犧牲...一直承受住嗰種無止境嘅壓力,唔係一般人可以做到。

每逢「母親節」就特別思念媽媽...

(借用偶像黃家駒嘅歌詞)再次泛起心裏無數的思念,已往片刻歡笑仍掛在臉上,願您此刻可會知是我衷心的說聲 ......想念您。

媽媽我愛您,母親節快樂!


沒有留言:

張貼留言