2017年9月2日 星期六

健康低潮嘅時候

20179月2日(星期六)

我為咗頸椎康復績極做藥物治療、物理治療、針灸、推拿、努力操練⋯好多朋友都冇辦法相信點解我可以咁勤力⋯實情係為咗快啲好番啫。

醫生、朋友...大家都好關心咁叫我請長假喺屋企好好休息,呢兩個月期間又患上兩次感冒令患處痛感更痛,令我情緒跌至極低點差啲失控...

師傅同長輩都咁講⋯身體健康等於孝順父母,提示我俾耐性做治療,好好照顧自己,世界級嘅成功人士咁講⋯身體健康未必等於成功,但冇咗健康就失去一切。

我現在路跑、慢跑、踩單車運動都已經全部停止操練,只有游泳係我唯一可以做嘅運動⋯⋯


多謝大家對我嘅關心同建議治療法...實在感激,多謝...

沒有留言:

張貼留言