2017年5月31日 星期三

心靈的良藥⋯毛毛

201761日(星期四)

呢幾日太太去咗旅行⋯工人姐姐同我講發現毛毛有奇怪嘅行為⋯就係周不時對正大門口瞓到香腸咁望實度門,我同工人姐姐講咁係因為毛毛掛住媽咪。

毛毛咁嘅表現算係低調,原因係呢幾日我休息一直喺屋企陪住毛毛。

原來人同寵物喺情緒低落嘅時候都想要人陪......

我呢排因傷患背痛到"不能入睡"......
毛毛就掛住毛媽"不能入睡"⋯⋯

呢個時刻幸運哋有對方呢位心靈良藥陪伴⋯感恩


毛望住大門口個表情就咁奇怪...


我好多時都問自己...係我陪毛毛?定係毛毛陪我?


個毛毛小朋友有時用正常嘅思考係不能理佢嘅行為...



沒有留言:

張貼留言