2017年4月15日 星期六

滴眼藥水

2017年416日(星期日)

毛毛自從2016年身體健康檢查之後⋯醫生建議我哋幫毛毛每日滴(「水汪汪」眼睛營養補给液)眼藥水作為延遲視力退化嘅治療。

幾年前毛毛做體檢嗰陣雙眼睛出現嘅藍色圈越來越明顯。

實情我心存懷疑⋯毛毛滴嘅眼藥水係唔係可以長期使用呢?成效有幾多?唔用會唔會視力好快變差? 


爸:作為家長有關毛毛小朋友眼睛嘅健康...

「好擔心」係正常不過事...

1 則留言:

  1. 我呢編"滴眼藥水"日誌俾某君評為"亂咁講",實情幾年前...毛毛做體檢嘅時候,醫生對我哋講狗狗眼睛出現藍色圈圈係視力退化嘅先兆,E+藍圈越來越明顯,即係老化加速,而我好想知醫生建議用嘅"眼藥水"對延遲老化成效大唔大呢?令我有啲擔心嘅...話晒都係"藥"長期用有冇副作用呢?若然有副作用...停用會唔會加速毛毛視力退化呢?平日幫毛毛滴眼藥水嗰陣...毛毛周不時會用手仔擦眼同摇頭,係唔係產生不適呢?毛毛唔識表達,可能我係過份關心毛毛。而某君係"錯誤"咁解讀我編日誌嘅內容,無論係點我都好多謝某君對我嘅關注。

    回覆刪除