2016年2月28日 星期日

地獄(開工)見聞...轉職五年

2015年2月28日(星期日)


不知不覺咁就過咗 5 年,3月份自己張「職安卡」到期⋯要到勞工局報名再重新考試合格⋯先獲發新証,我好彩過關攞到新証。

我係做電訊行業嘅建站工程,工程施工 "技術性"只係佔工作嘅 2 成其餘嘅係 "體力勞動",由於我視力、記憶力差⋯所以技術方面難以掌握只識皮毛⋯唯有用勞力補助⋯自問全力以赴。

講真我老闆對我不薄⋯工時短、OT補水、請假唔扣糧⋯,但我發覺我體能都開始走下坡⋯到有朝一日 "冇表現"嘅時候⋯我都要自動自覺⋯作出選擇 "引退"⋯


要上半日課程同考試合格先有証書...

3 則留言:

  1. 我坐寫字樓都覺得捱唔落去. 再咁忙筋肌都不能負荷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月加油呀!揾食艱難呀,頂住呀...

      刪除
    2. 小月加油呀!揾食艱難呀,頂住呀...

      刪除