2015年8月16日 星期日

洗眼、抹咀

2015年8月15日(星期六)


以前嘅家務助理(工人)每日朝早同晚上都會幫毛毛梳洗,毛毛對其中洗眼同抹咀都非常反感,經常會發皮氣咬人(連毛媽都會咬)。

當我發現之後...決定由我親自接手,去了解毛毛發火嘅原因,原來工人幫毛毛抹眼、抹咀係用乾布仲相當大力令毛毛感到唔舒服⋯因而毛毛有錯覺⋯梳洗係痛苦嘅事。

我請教醫生,醫生建議...夏天用凍生理鹽水冬天用暖水浸溫濕紙巾輕手由咁洗刷梳洗問題一定會有改善,毛毛現今對清潔梳洗唔再發惡咬人,但⋯毛毛只信任我一個⋯呢份差事非我莫屬。


毛爸:除咗我幫毛毛梳洗...毛媽同工人都話怕怕...

沒有留言:

張貼留言