2015年7月11日 星期六

單車日誌…心引發作

2015712日(星期日)550 大煙霞 微風 30



呢兩個幾月由於工作勞累停止咗所有嘅體能操練因為日常工作已經消耗我全部嘅體力,好多時都好有衝動出去踩單車或者跑步...但力不從心...

我主診醫生同我講:我唔應該太操勞,咁會對我肝臟做成好大嘅壓力,建議我如果份工作辛苦不如考慮轉行。凌晨心血來潮裝身出去踩單車


毛爸:現在氹仔好多地方都做緊基建...踩單車有一定嘅危險...


毛爸:氹仔近小形賽車塲迴旋處..開滿好靚荷花係中途休息嘅好地方...

2 則留言:

  1. 量力而為! 過多的工作, 要學會放手. 身體壞了非常不值. 宜家回想以前, 真攪不懂自己當時怎麼做到那麼多工作.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月關心...我自己都係時候要認真想一想...

      刪除