2012年4月12日 星期四

奕春表姐返美國啦!

2012411(星期三)


唔經唔覺表姐黎探我地喺澳門已經住左一個星期,我真係好羞家,誠諾左會帶表姐同表姐夫遊澳門 世遺,宜家表姐走啦我就冇做過任何野。


過去嘅一星期真黑仔急性腸胃炎、天氣惡劣、落大雨、有特別外勤等等都唔能夠揪時間帶表姐出去玩。表姐臨走前一晚親自下廚,煮左我鍾意食嘅餸叫我地全家過去食飯我地臨走嗰陣


表姐 : 我最掛住你兩兄妹所以同你姐夫過黎探你地你地都揾次過黎美國探我地啦好唔好


我只係順口應成表姐好好好,心底下一陣難過今次可能又係空頭支票


雞、豬大腸、豬手、花旗参湯...


表姐都好鍾意毛毛同Coffee...

沒有留言:

張貼留言