2011年7月5日 星期二

多謝黃Auntie

2011年7月5日(星期二)


今日下晝三點幾收工...入到屋企做工作報告一直到旁晚,突然收到個電話...入面傳黎一把慈祥熟識嘅聲音...黃 Auntie


黃 Auntie : 慶(毛爸),你收左工未?你喺唔喺屋企?


慶 (毛爸)  : 我喺屋企,揾我有事要幫手?


黃 Auntie : 你三分鐘落樓下等...(好神秘咁...)


原來黃Auntie買左盒曲奇專登送過黎俾我...我當時開心到唔記得講多謝....



喺呢度同黄Auntie講聲 "多謝"...Auntie好鍾意食呢隻曲奇咖...應該係我送俾Anutie先啱...


沒有留言:

張貼留言