2011年3月19日 星期六

我得左

2011年3月20日(星期日)


自從十幾年前考左我人生大試(向太太求婚)之後...就到呢個 "職安卡"試,心情有啲緊張...


上到訓練場行入2號課室...有班阿叔阿嬸坐晒係度(心諗我會唔會入錯房)...原來我同佢地系一班嘅即係我啲同班同學。


由坐低開始心理壓力更大,如果唔合格真係醜死鬼喇...不斷咁尿急去廁所...


最後考完試派卡個陣...阿Sir點名Petre U工友平核嘅成績係95分嘅,同時又話有兩位工友唔合格要再排期上一日課...從考...



毛爸 : 值得一讚嘅...有好多實物展示好得意...



毛爸 : 再讚嘅係間又大又光又有冷氣設備齊全嘅課室...


 


沒有留言:

張貼留言