2010年9月16日 星期四

非常驚險嘅意外

2010年9月14日(星期二)


今朝同平時一様 ,一早帶毛毛出街散步, 當回程嘅時候...途中遇到個賓賓拖住隻雪橇狗(我地相識咖) , 喺街口轉角位俾毛毛見到...毛少梗係狂吠對方啦。


估唔到嘅事就發生喇...賓賓一驚, 狗帶甩手, 隻雪橇狗就衝埋毛毛度 , 個動作好快但只係聞毛毛 , 賓賓就驚到大聲嗌 ...No No No。咁突然我都窒一窒, 就即刻抱起毛毛 ...毛毛就掙扎狂吠。當時感覺到隻雪橇狗冇攻擊嘅行為, 只係想打招呼...毛毛就吠到轉晒聲 。而咁啱雪橇條狗帶纏住我隻腳 , 賓賓好快咁過黎拉番住隻狗狗...仲猛咁向我道歉 , 佢本人就被嚇到面都青晒 , 應該係驚有意外同會走失隻狗狗 ...


我就放番低毛毛好鎮定咁帶住毛毛慢慢行開...



毛毛 : 我都俾雪橇狗狗嚇一嚇....真失敗...



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-09-17 09:05:00
毛爸好淡定呀,叻!  毛毛都好大胆,狂吠!哈哈~

沒有留言:

張貼留言