2010年4月7日 星期三

第5屆香港國際寵物用品展

201047(星期三)


上星期日過香港去九龍灣睇展覽...


以往都係去銅鑼環、旺行街買野食野...原來由上環去九龍灣係要轉兩次車咖...


今次個規模細啲,參展單位同上次差唔多,有個特別嘅灘位係展出甲虫,仲見到好多參加狗展嘅狗狗,隻隻都鬼火咁靚不過就唔係好鍾意俾人影相...


臨走仲遇到Sunny Sir我地同阿Sir真有緣。


今次買左好多零食俾毛毛...



呢隻參展狗狗係唯一企定定俾我影相嘅...



我地喺九龍灣車站買左好多野食...其中鴨舌、墨魚丸、鬆餅超好味...必食...



佢好文靜咖,毛媽以為係隻大毛公仔...



水族箱入面隻恐龍每格一段時間就會噴泡泡咖...好鬼得意咖...


呢隻甲虫係明星黎咖,來頭好勁咖...



呢一大一細貴婦狗好嗲人咖...但佢地唔鍾意望鏡頭咖...



我影相時候個女主人就大叫 "唔好行咁埋呀我控制唔到佢地咖'原來呢兩兄弟好惡咖..



隻雪橇狗好乖好聽話咖,主人勁錫佢,睇真啲佢得三隻腳咋...


格離隻大狗擺晒 "舖士"佢好受歡迎咖...好多人爭住同佢影相..



個小朋友坐唔定咖...佢好得意咖...




毛媽買俾毛毛咖...


 


沒有留言:

張貼留言