2010年1月9日 星期六

毛毛心聲...同毛爸去影野鳥

2010年1月9日 (星期六)


毛爸忙完一輪之後攞左兩日假休息,今朝早話帶埋我去影野鳥。


但因為天氣唔好所以揾隻鳥睇吓都冇,毛爸梗係好失望啦...我就好彩有毛媽帶埋野食去同我露天野餐。


今個星期六毛媽特別忙,買餸、入貨準備今晚打邊爐...唔知我有冇份呢。


傍晚毛媽同我散步去左寵物店入貨,見番富富...佢宜家肥嘟嘟好健康,不過佢好似唔認得我。意外嘅收獲係老闆娘話我乖左好多,仲話我返左學零舍唔同啲...



毛毛 : 好彩有毛媽陪,唔係...毛爸實話我嚇走晒啲野鳥...嗰度揾條鳥毛睇吓都冇...



毛毛 : 啲鳥見到毛爸就飛走晒...



毛毛 : 呢餐我都冇份嘅....有得睇冇得食..好慘...


沒有留言:

張貼留言