2009年8月28日 星期五

毛毛心聲…終於成功喇…

今朝我終於成功叫醒毛媽喇,同毛毛、毛爸一齊去散步...


毛爸提議去星星公園玩


係為左方便同毛媽去街市買餸,原來今日係星期六(逢星期六毛媽都一早起身去買餸咖) ..


我仲以為毛媽特登早起身陪我去玩….



毛毛 : 毛爸每日都同毛毛去散步咖....



毛毛 : 今朝毛媽都同毛毛一齊散步...好開心呀...



毛毛 : 呢度有個公園仔好靚咖...但係狗狗唔入得去咖...



毛爸 : 咁嘅表情點影呀....   毛毛 : 呢個樣係我招牌 "鋪士"黎咖...



毛毛 : 毛爸...你啲技術屎就話我表情唔得,咁得唔得呀...



毛毛 : 行到下面又有個公園....



毛毛 : 行前啲有個廣場同噴水池....噴水池噴水好有節奏咖....



毛毛 : 招財貓你見得多,俾你地見識吓 "招財狗"啦...祝各位財源廣進...



毛爸 : 每次臨走都係咁...  玩嗰陣~笑口棗   走嗰陣~苦瓜乾



毛毛 : 前面就係街市...梗係陪毛媽入去買餸啦.................各位拜拜啦...


 



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言